dinsdag 9 augustus 2011

La Plage


Goedenavond allemaal,

Een kaart voor een collega van Laura in Frankrijk. Tja, ze zitten dichtbij de kust, dus was la plage (voor de niet Frankofielen onder ons: het strand) een inkoppertje. Als ik dat lieve snoesje zie, dan beleef je echt de zomer, maar als ik dan weer naar buiten kijk... Het staat hier weer te gieten...

Het dessinpapier komt uit het Eline Old Fashioned Nursery boys (PB7030). Het snoesje knipvel is al "oud" (3DHM0015). Verder heb ik de Creatables gebruikt: swirls (LR0116), bloemen (LR0128) en de achtergrond (LR0141). Dee achtergrond heb ik bestempeld met een heeeeeel oud achtergrond stempel (ach, wie bewaart....). Het lettertype is Hollywood (een Sizzlits liniaal). Heb naast het schelpenbedeltje ook nog lieve roosjes gebruikt. In de bloem heb ik een mooie flower ribbon geplakt en afgewerkt met een parel van de JU0820 blue serie.

Ik wens iedereen een hele fijne avond toe en tot de volgende keer!

Hartelijke groeten,
Alma


5 opmerkingen:

hennie zei

Olala, Tres Bonnes!
Zo was het toch?
In de zesde klas van de lagere school haalde ik al een drieën voor frans, het is nooit meer goedgekomen.
Maar jouw kaart zal het wel weer helemaal gaan maken hoor Alma.
Wat zal je dochter weer trots op je zijn.
Toen ik vandaag smste dat ik mijn dochter mijn engel vond, berichtte ze terug dat dat mijn eigen schuld was.
Lieve groetjes hennie.

Laura zei

Helaas Hennie, ook vandaag geen 10 gehaald. Très Bonne. Ik ben trots op mijn mams!! hihi. Ze zullen versteld staan dat je ze allemaal een kaartje stuurt. Ze weten nog van niets!! :)

Anja Zom zei

Hee Alma,

Wat een gezellige Snoesjeskaart is dit zeg!
Ik ben vanavond nog even druk voor de beurs bezig en ga ik mogen mijn spullen ervoor inpakken.
Groetjesssss
Anja

Anita zei

Superleuk kaartje pour les Francais. Goh laat ik ook eens wat proberen....

Gr. Anita

Wybrich zei

echt een mooi zomers kaartje!
hier is het ook zomer, maar het heet anders.....herfst!!