woensdag 22 augustus 2012

Vive la France


Goedenavond allemaal,

Zoals jullie weten, loopt mijn oudste dochter Laura stage in Torreilles-Plage in Frankrijk. Bijna alle staigiares hebben al een kaartje van mij gehad. En iedereen kijkt reikhalzend uit wanneer zijn of haar kaartje aankomt.

Sharon is Laura huisgenootje. Nou ja, huisgenootje... Eigenlijk meer haar mobil home maatje. Voor haar wilde ik een echte Franse kaart maken. Niet moeilijk met de mooie Marianne Design producten: een Craftable van de Eiffeltoren, het prachtige bloc "Journey"en een clear stamp "Paris".

Naast de MD Parijs stempel heb ik als echte Frankofiel nog andere stempels met het thema "Frankrijk".

Ook de envelop heb ik versierd, zodat je al meteen nieuwsgierig wordt naar de kaart.

Ik wens iedereen nog een hele fijne avond toe en tot de volgende keer!

Hartelijke groeten,
Alma

6 opmerkingen:

Wybrich zei

Prachtige kaart voor Laura haar huisgenootje! Het gekleurde lintje is ook leuk gedaan!

Sigrid Klingenberg zei

Die is mooi geworden Alma.
Heb je ook al naar de Pan Pastels gekeken?
Groetjes
Sigrid

Irma zei

Wat een geweldig leuk kaartje Alma.
Ook super leuk dat je de envelop bewerkt hebt.
Lieve groetjes Irma

Unknown zei

After examine a few of the weblog posts in your web site now, and I truly like your method of blogging. I bookmarked it to my bookmark website checklist and will likely be checking again soon. Pls try my website online as well and let me know what you think.
Cardsharing Server | Cccam Server

Louisette zei

Prachtige kaat, goetjes uit Belgie

Crea Astrid zei

Wat een mooie en toepasselijke kaart.

Leuk je in het echt ontmoet te hebben op de beurs bij Gerda's Hobbyshop.

Groetjes, Astrid.