maandag 2 januari 2012

Gelukkig Nieuwjaar


Beste volgers,

Allereerst wil ik jullie allemaal een goed, gezond en gelukkig 2012 toewensen. En dat het een zeer creatief jaar mag worden.

Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die tussen kerst en oud/nieuw jarig is. Alleen die periode heb ik meestal vakantie en ben ik druk met van alles en nog wat. Voor ik het wist, was de datum al voorbij. Maar beter te laat dan nooit, zullen we maar zeggen.

Het papier heb ik gebruikt van Maja Design. Blijf ik prachtig papier vinden. Momenteel ben ik ook helemaal in de ban van die besjes. Zo'n grote paper flower heb ik doormidden geknipt, zodat deze mooier op de kaart past. De tekst stempel is van Nicole Verkooijen en de donkerblauwe achtergrond heb ik gemaakt met een Craftable.

Tot de volgende keer en hartelijke groeten,
Alma

9 opmerkingen:

Irma zei

Hoi alma ,
Wat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt.
Ook voor jouw een geweldig 2012 .
Ik hoop op veel creatieve uitspattingen.
Veel liefs Irma

Anita zei

Alma voor jou ook een schitterend en creatief 2012.
Je kaartje is ook een beautie.

Gr. Anita

Anja Zom zei

Ha Alma,

Jij ook een heel gelukkig, gezond en creatief 2012!!!

Hele leuke kaart heb je gemaakt.

Groetjes van Anja

Wilma zei

Hallo Alma,
Ook ik wens je een heel Gelukkig, Gezond, Gezellig en Creatief Nieuwjaar en dat 2012 je alle goeds van de wereld mag brengen.
Je hebt een HEERLIJK FRIS kaartje gemaakt en net wat je schrijft.....beter laat dan nooit.
Liefs Wilma

hennie zei

Prachtig Alma, ook erg mooie bloemenpartij!
Ik hoop in 2012 nog vaak bij je te kunnen buurten.
Alle goeds voor het nieuw begonnen jaar, lieve groetjes hennie.

Hannie Stoel zei

Mooie kaart Alma.

Jij ook nog heel veel goeds toegewenst voor het nieuwe jaar.
Dat we nog maar lang van onze hobby kunnen genieten.

groetjes, Hannie

anita01 zei

Hai Alma,

Heerlijk je weer gezien te hebben hoor, ;o) En nogmaals xxx de mooiste wensen...voorjaarskriebels in januari, moet kunnen toch hi,hi,...Je kaart is fantastisch...wat een kado op zich....;o)

Warme groetjes,
Anita

Lenie Hempen zei

Hoi Alma

Voor Jullie allen,alle goeds voor 2012 gewenst.

Wat een prachtig mooi kaartje.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Sigrid Klingenberg zei

Hoi Alma,

Ik vind hem in het echt veel mooier hoor!!
Kon er al niet van slapen dat ik geen kaartje had gekregen. hahahahaha.
Dank je wel!
Groetjes
Sigrid