maandag 9 januari 2012

Annemieke jarig


Beste allemaal,

Vandaag is mijn vriendin Annemieke jarig. Vandaar die "A" en haar leeftijd... Ik houd van een persoonlijke noot. Vanmiddag bedacht ik me dat we elkaar al ruim 20 jaar kennen. We kwamen elkaar tegen bij de grootste volleybalvereniging (PZ Dynamo) van Apeldoorn.

Met haar zijn we gestopt met volleyballen en overgegaan naar de tennis. En zoals jullie wellicht weten, tennis ik er nog steeds stevig op los.

Het kaartje voor haar heb ik gemaakt van een Bildmalarna stempel. Deze lekker ingekleurd met de Copics. De stempel is van Nicole Verkooijen. Verder heb ik gebruik gemaakt van een nieuwe Creatable van Anja van Laar (superrrrr mooi), papier van Maja Design en allerlei bloemen en takjes.

Jan (mijn man) heeft deze kaart door haar brievenbus gedaan (ik weet niet of deze anders op maandag bezorgd zou zijn) en vanavond gaan we tennissen. Dan hoor ik vast haar reactie. Daar kan ik me nu al op verheugen....

Tot de volgende keer en veel liefs,
Alma

10 opmerkingen:

Bea zei

Een superrrrrr mooi kaartje!

Janny van Woerkens zei

Hallo ALma


Schattige kaart is het geworden en dat blauw pak steekt mooi af.
Succes en plezier vanavond.
groetjes van Janny

Anita zei

Suoer kaartje en een leuke stempel Alma

Gr. Anita

Neline zei

Wat een leuke kaart Alma!!! Leuke stempel.
groetjes
Neline

Aleida zei

Wij hadden vandaag (maandag) wel een verjaardagskaartje in de bus!
Je hebt er een heel mooi, persoonlijk kaartje van gemaakt.
groetjes,

KarinsArtScrap zei

een leuke kaart alma.

groetjes karin

Hanny zei

Wat een super leuke kaart Alma!!!

Groetjes Hanny.

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje ALMA.
Vind hem echt super lief.


Gr Leny Hempen

hennie zei

Prachtig wat ik weer allemaal bij je zie Alma!
Leuk dat jij vindt dat ik op mijn moeder lijk. Ze is op de foto niet zo vrolijk als mijn kleindochter, maar daar heeft ze zo haar redenen voor.
Lieve groetjes hennie.

Cathy zei

Ik vind het een superkaartje! Leuke stempel en prachtig afgewerkt!