vrijdag 26 augustus 2011

Thibaut


Beste allemaal,

Jullie weten ondertussen wel dat mijn oudste dochter voor ruim 4 maanden stage loopt op een Franse camping. Regelmatig sturen we haar een kaartje - gewoon leuk. Maar ja, al het receptie personeel vonden deze kaarten wel heeeeel bijzonder. Dus de vraag kwam al snel of ik hen ook een kaartje wilde sturen. Bien sure! Maar ja - het Franse vriendje wilde ook wel een mooie kaart. Dus deze keer een kaart voor Thibaut.

De Franse tekst heb ik gemaakt op de printer. Je print een aantal teksten in verschillende lettertype en degene die goed gelukt is en mooi is, gebruik je. Het kader stempel is van Nicole Verkooijen. Dit papier is van Maja Design. Natuurlijk heb ik ook diverse Creatables gebruikt: de bloemen en de vlinders. De envelop heb ik ook verwerkt met leuke Franse dingetjes.

Binnenkort hoop ik een reactie van Thibaut te ontvangen. Hopelijk spreekt hij beter Engels dan ik Frans...

Au revoir et bientot,
Alma

10 opmerkingen:

Hanny zei

Leuk die jongens (mannen) kaart Alma.
Heel erg mooi zo die blauwe kleuren.

Groetjes Hanny.

KarinsArtScrap zei

wat een leuke kaart alma, nou die zal hij heus wel mooi vinden.

groetjes karin

Unknown zei

alma,
ja hij zal heel blij zijn met deze mooie kaart
ik zou ook blij zijn met zo'n mooi kaart
veel liefs van marcelline

Anja Zom zei

Hoiiii Alma,

Nou dat is weer een hele leuke kaart hoor en ik denk dat jouw Frans nog vele malen beter is dan het mijne. Ik heb er nog geen seconde les in gehad dus dan weet je het wel.. noppes nada Franse taal voor mij.

Groetjes van Anja

Irene zei

Mon dieu,is je dochter maanden van huis en dan ook direct een ami francais waar jij voor aan de ferubel moet, afzien!!!!
Hij zal beslisyt tres content zijn met deze enige kaart -is hij net zo stoer als Edwin??? Komt je dochter nog wel terug?????

Groetjes, Irene

Wilma zei

Hallo Alma,
Nou zeg, die Thibaut (Edwin) is een knappe vent zo helemaal in het blauw.....het is een FRIS kaartje in deze kleur.
Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Conny zei

Hoi Alma,
Wat leuk je jongens kaart! Ik blijf het moeilijk vinden dat soort kaarten.......
Gaat het al een beetje opschieten dat je dochter weer thuiskomt?

Groetjesss, Conny

Aleida zei

Ha, mooie kaart! Daar zal hij blij mee zijn. Hebben ze op de camping weer wat te bewonderen!
groetjes,

anita01 zei

Ha Alma,

Och och we hebben genoten van je Franse kaart...op de Franse tour zeg maar staat jou enig, zit hier te giegelen joh whahah...zet um op...

En zie je dus weer gauw, enig hoor...tot dan xxx

Warme groetjes uit Parijswijk...hi,hi,
Anita

Wybrich zei

wat een vrolijke kaart zo in het blauw!