vrijdag 3 augustus 2012

Tessy, de haakster


Beste allemaal,

Gisteren weer een kaartje gemaakt voor Tessy, de haakster. Dinsdag belde Laura met de vraag of ik bij de Wibra 8 bollen wol wilde kopen. Elke bol kost € 1,00 (geen geld). De reden is, dat een stagiaire op de camping helemaal aan het haken van sjaals verslaafd is geraakt. Zij wilde ook wel voor Laura zo'n sjaal haken met haaknaalden 9 of 10 (lijken wel bezemstelen). Mogen jullie raden welke kleuren het worden...

Voor deze kaar heb ik het prachtige stencils LR0242 (Creatable) gebruikt. Deze is net uit en van verschillende mensen hoorden we dat deze moeilijk uit te stanzen is. Dit is een "die" die wat meer aandacht vraagt. Stans 'm uit en draai het stencil een kwart slag en stans 'm nog een keer uit. Daarna nog even met het embossingmatje erdoor draaien. Je zult zien dat dit dan helemaal goed komt.

Tot de volgende keer en iedereen alvast een goed weekend toegewenst!

Veel liefs,
Alma

3 opmerkingen:

Anja Zom zei

Haaa Alma,

Mooie kaart en ik gok dat de sjaal roze/blauw gaat worden?

Bij mij stanst die prachtige mal goed uit als mijn platen maar goed recht zijn en wat ook wel wil helpen 1 of 2 velletjes mica erbij doen voor iets meer druk.

Groetjes van Anja

Hanny zei

Prachtige kaart weer Alma!!! Ik heb hem nog niet gebruikt maar alvast bedankt voor de tip.

Groetjes Hanny.

Colinda zei

Erg leuk kaartje!! Een gezellig weekend, Colinda