dinsdag 19 juli 2011

See you

Begin augustus gaat een van de beste vriendinnen (Janneke) van onze jongste dochter voor een jaar naar Amerika. Sinds groep 5 van de basisschool kennen ze elkaar. Binnenkort gaan Karen, Janneke, Vera (de moeder van Janneke) en ik een hapje eten. Daar wil ik haar deze kaart geven met "goede raad". Janneke gaat naar Louisiana naar de High School en gaat daar meteen heftig in tennistraining. Hopelijk komt ze over enige tijd nog op Wimbledon terecht!

Voor deze kaart heb ik prachtig dubbelzijdig papier van Ella Blue van GCD studio's gebruik. Met één van de prachtige Lacé stencils heb ik de achtergrond gesneden en omgevouwd. Het karton is van Papicolor in de kleuren lavendelblauw en donkerbruin. Het stempel is een Farewell Magnolia uit de serie Bon Voyage. De letters zijn van Tim Holtz (typeletter). De bloemen zijn gemaakt van de diverse Creatables in combinatie met roosjes.

Natuurlijk wens ik Janneke hierbij alvast een hele goede reis toe en heel veel plezier in America!

Veel liefs en groeten,
Alma

8 opmerkingen:

Marjan van der Wiel zei

Wat een schattig kaartje Alma. Mooi papier is dat ook he?? Zie je wel dat het gelukt is?? Helemaal top!!
Liefs, Marjan

Sigrid Klingenberg zei

JAAAAAA, gelukt!!!

Jij hebt geen hulp meer nodig!!

Groetjes

Sigrid

Marina zei

Prachtige kaart Alma en leuk dat je ook een blog hebt!
Groetjes Marina

sonja zei

Wat leuk Alma dat je een eigen blog hebt. Prachtig kaartje trouwens met mooie kleuren.
Ga je zeker volgen hoor. Succes.
liefs Sonja

hennie zei

O wat leuk Alma!
Welkom in de wereld van de bloggers.
Realiseer je dat het een gevaarlijk milieu is, waar je je in begeeft.
Je kaart is erg leuk, zelfs een beetje weemoedig.
Ik ben je volger geworden, zodat niets mij kan ontgaan.
Lieve groetjes hennie.
p.s. vandaag een snoesje op mijn blog, ook met een lacé mal.

anita01 zei

Van harte welkom in blogland Alma,

En ja hoor je komt gelijk gaaf binnen met dit schitterende kaartje. Ben ik even blij je nu te kunnen volgen, heerlijk genieten van al jou mooi's....toppertje;o)

Warme groetjes,
Anita.

Hanny zei

Welkom in blogland... en je eerste kaart ziet er super mooi uit. Ik ben volger worden, dan kan ik je op de voet blijven volgen.

Groetjes Hanny.

Jenine zei

Wat een prachtige kaart Alma!!! Super leuk dat je nu ook een blog hebt!!

zoals je ziet heb ik je blog gelijk maar even bezocht en ben volger geworden. ;-) Het stempeltje komt zsm jou kant op :D

Liefs Jenine